AMAIERAKO EKITALDIA:

Abenduaren 17an, ostirala, REAL SOCIEDAD CHALLENGE 2.0 erronkaren irabazleak ezagutarazi dira Reale Arenako auditorio berrian ospatu den ekitaldian. Talde bakoitzeko 10 kidek izan dute aukera streaming bidez ere emititu den ekitaldi honetara gerturatzeko (Ekitaldia ikusgai dago hurrengo linkean: https://www.youtube.com/watch?v=Nxkjjshi-Co). Parte-hartzaileek sari ezberinak jasotzeaz gain programan egindako lana errepasatu dute. Sarituak izan diren proiektuak hurrengo hauek izan dira:

  • DISEINU TEKNIKO ONENA: SANTO TOMAS LIZEOA
  • NARRATIVA ONENA: ALDAPETA 1. BACH. E
  • PROIEKTU ONENA: EKINTZA DBH 4A

  • Ikus albistea
premios_realsociedad_challenge-2021_1
premios_realsociedad_challenge-2021_1
premios_realsociedad_challenge-2021_2
premios_realsociedad_challenge-2021_2
premios_realsociedad_challenge-2021_3
premios_realsociedad_challenge-2021_3
premios_realsociedad_challenge-2021_4
premios_realsociedad_challenge-2021_4
premios_realsociedad_challenge-2021_5
premios_realsociedad_challenge-2021_5
premios_realsociedad_challenge-2021_6
premios_realsociedad_challenge-2021_6
premios_realsociedad_challenge-2021_7
premios_realsociedad_challenge-2021_7
premios_realsociedad_challenge-2021_8
premios_realsociedad_challenge-2021_8
premios_realsociedad_challenge-2021_9
premios_realsociedad_challenge-2021_9
premios_realsociedad_challenge-2021_91
premios_realsociedad_challenge-2021_91
premios_realsociedad_challenge-2021_92
premios_realsociedad_challenge-2021_92
premios_realsociedad_challenge-2021_93
premios_realsociedad_challenge-2021_93

 

Donostiako 6 ikastetxetako 14 eta 18 urte bitarteko 290 ikasle inguruk parte hartu dute DONOSTIAKO SUSTAPENA eta REAL SOCIEDAD FUNDAZIOAK antolatutako REAL SOCIEDAD CHALLENGE jaialdian. Oraingo honetan, parte-hartzaileei bideratutako erronka zale txuriurdinei gabonak zoriontzeko postal bat diseinatzea zetzan, horretarako errealitate mistoa eta 3D diseinua erabili behar izan dute ikasleek.

Proiektu honetan ikasleek honako hauek jaso dituzte:

  • Formakuntza CANVA eta Design Thinking alorrean, ideia-prozesuan laguntzeko.
  • Formakuntza teknikoa audacity, TinkerCad eta Scoobi bezalako tresnetan, zorion-agurretan errealitate mistoa inplementatzeko.
  • Pildora laguntzaileak (Design Thinking, Visual Thinking, Elevator Pitch).
  • Tutoretza-zerbitzua.

Nabarmentzekoa da tresna digitalek programa osoan izandako rola. Tutoretzen jarraipena eta mentorizazioa online egin da bere osotasunean, teknologia berriek gero eta digitalagoa den gizarte honetan duten garrantzia nabarmenduz. Bestalde, ikasleek Audacity (audioak grabatzeko eta editatzeko softwarea) edo TinkerCad (3D elementuak modelatzeko eta diseinatzeko programa) bezelako herraminta berriak ezagutzeko aukera izan dute jasotako prestakuntza-webminar-en bidez, eta, aldi berean, euskarri-material ugari izan dute eskura proiektu honetarako sortutako youtubeko kanal batean.

Hainbat hilabetetako lanaren ondorioz, oso proposamen sortzaileak eta originalak lortu ditugu, eta, beraz, ez da erraza izan horiek ebaluatzea. Ebaluazio hori alderdi teknikoak eta planteatutako erronkarekin lotutako alderdiak konbinatzen dituzten irizpideen arabera eraman da aurrera

Hauek izan dira ikasleek aurkeztutako Amaierako proiektuak:

ALDAPETA
ALDAPETA_1BACH_F
ALDAPETA_1BACH_F
ALDAPETA_1_BACH_A
ALDAPETA_1_BACH_A
ALDAPETA_1_BACH_B
ALDAPETA_1_BACH_B
ALDAPETA_1_BACH_C
ALDAPETA_1_BACH_C
ALDAPETA_1_BACH_E
ALDAPETA_1_BACH_E
 

 

EKINTZA
EKINTZA_DBH4A
EKINTZA_DBH4A
EKINTZA_DBH4B
EKINTZA_DBH4B
NAZARET
NAZARET_1_BACH_PHILIP
NAZARET_1_BACH_PHILIP
NAZARET_1_BACH__MANU
NAZARET_1_BACH__MANU

 

JESUITAS
JESUITAS
JESUITAS
SANTO TOMAS LIZEOA
SANTO_TOMAS_LIZEOA
SANTO_TOMAS_LIZEOA
ST. PATRICK´S
ST_PATRICKS
ST_PATRICKS

 

SARI KATEGORIA BAKOITZEKO IZENDAPENAK
SARIA IKASTETXEA
NARRATIBA ONENA
  • Aldapeta
  • Aldapeta
  • Nazaret
DISEINU TEKNIKO ONENA
  • Aldapeta
  • Ekintza
  • Santo Tomas Lizeoa
PROIEKTU ONENA
  • Aldapeta
  • Ekintza
  • ST Patrick´s School

 

realsociedadtira

DATU OROKORRAK

ERRONKA: Zoriondu gabonak Realarekin Errealitate Mistoa eta 3D diseinua erabiliz.

  • Diseinu-tresnak: Audacity eta Canva.
  • Lan-prozesuaren datak: 7 aste (09/28 - 11/12).
  • Proiektu onenak aurkezteko azken ekitaldia: 2021eko abenduaren 17.
  • Norentzat: 14 eta 18 urte bitarteko gazteentzat.
  • Hizkuntzak: euskara eta gaztelania.
  • Parte-hartzaileen kopurua guztira: 288 ikasle.

 

1. Lan formatua

  • Zuzeneko saio 1: Reto+ Desing Thinking saioa abiaraztea.
  • Prestakuntza bideo tutorialak: Canva, Audacity...
  • Online tutoretza zerbitzua.
  • Online prestakuntza teknologikoa (2 saio): Tinkercad eta Canva.

 

2. Parte-hartzaileen eskakizun teknikoak

  • PC bat Interneterako konexioarekin ikasgelan (mikrofonoa eta web-kamera barne), eta proiektore orokorra.
  • Ikasleen PC edo chromebook-ak, bai eta Interneterako konexioa ere.

 

3. Prozesuaren amaiera

  • Talde bakoitzaren proiektua entregatzeko formatuak:
    • Ideiaren aurkezpena: Storytelling (ideiak eta istorioa), ppt aurkezpen-formatua, bideoa, etab.
    • 3D diseinua
    • Mezu nagusia (claim-izenburua-izena)
  • Proiektuak entregatzeko data: Azaroaren 12a, 13:00etan.
  • Amaierako ekitaldia: 2021eko abenduak 17.

 

4. Ebaluazio-irizpideak

Hala, irizpide horiek balio hauek izango dituzte, guztizko 100 puntuen gainean:

  • Proposamenaren originaltasuna (30 puntu): proposatutako ideia sortzailea.
  • Proposamena erronkara egokitzea (30 puntu): proposamenak erronkarekin duen lotura.
  • EB/EH teknologiaren erabilera (40 puntu): proposamenaren garapen teknikoa.

 

LAN-KRONOLOGIA

ASMATZE PROZESUA

FORMAKUNTZA TEKNOLOGIKOA ETA IDEIEN 3D DISEINUA AMAIERAKO PROIEKTUEN EBALUAZIOA PROGRAMAREN AMAIERA
Irailak 28 – Urriak 28 Urriak 13 – Azaroak 12 Azaroak 12 Abenduak 17
Erronkaren aurkezpena + diseinu saioa Online Tutoretza Ebaluazio komitea Proiektu onenen produkzioa
CANVA formakuntza TinkerCad Formakuntza + SketchUP SCOOBY Inaugurazio-ekitaldia, irabazleen SARI BANAKETA
Ikasgela bakoitzeko ideia 1 bidaltzea (Storyboard-a CANVArekin) Proiektuen garapena
Proiektuen amaierako entrega

  

IKASTETXE PARTE-HARTZAILEAK


realsociedadchallege21logos


Aurreko edizioak


 

realsociedadchallengefinal 2REAL SOCIEDAD CHALLENGE 2020

Realaz hitz egitea Donostiaz eta bertako herritarrez hitz egitea da. Bikote banaezina da, Reala ezin baita ulertu bere zalerik gabe, ez eta zaleak Realik gabe ere. Txanpon beraren bi aldeak dira. Horregatik, Reala eta hiria elkartu dira, Donostia Sustapenaren bidez, Berrikuntzaren VII. Astearen esparruan, Reala bere zaleengana hurbiltzen jarraitzeko erronka bat abian jartzeko. Informazio gehiago ...

 


 

loforealsociedad

Donostiako Sustapenak eta Real Sociedad Fundazioak elkarlanean garatutako programa