Donostia Innovation Challenge lan-eremu interaktiboa da, erronketan oinarritua, eta parte-hartzaileek irtenbide berritzaileak garatzen dituzte hiriko hainbat arazori aurre egiteko. Aldi berean, lan-merkatuko berrikuntzari lotutako funtsezko gaitasunak entrenatzen dituzte.
Norentzat:
- Lehen eta bigarren hezkuntzako ikastetxeak
- Lanbide Heziketako zentroak
- Unibertsitateak
- Gazte langabeak
Gai hauen inguruan egin oi dugu lan: teknologia, enpresa-kudeaketa, diseinua, sormena eta gaitasun pertsonalak. Donostiako Sustapenak ekimen hau lan-metodologia batekin garatzen du: saioa presentzialak eta online saioak konbinatzen ditu parte hartu nahi duten ikastetxeentzat.
Metodologia guztiaren oinarri den formula honako hau da:
Bidaiak 5 fase ditu, eta jarrera, talentua eta enpresa-prozesuak lantzen dira, aurrez aurreko jarraipenarekin eta esleitutako tutorearen jarraipenarekin.
Programak proposatutako erronketarako irtenbideak asmatzeko prozesu bat barne hartzen du. 4 hilabeteko ibilbidea da, eta prozesuaren fase bakoitza berrikuntzarekin lotutako gaitasunei buruzkoa da.
Aldi berean, plataforma bat garatu dugu, interesa duten ikastetxeek ikasleei online bakarrik parte har dezaten.
2019-2020 EDIZIOA
Data garrantzitsuak
- 2020ko urtarrilaren 23a, Osteguna.
- Kursaal, Camara aretoa.
- Ordutegia: 10: 00etatik 12: 00etara.
Proiektu onenen aurkezpena eta edizio honen itxiera. Bertan izango dira Challengearen amaiera ospatzeko prozesuan parte hartu duten enpresak eta ikastetxe guztiak.
Ikastetxe bakoitzeko talde ordezkariak.
IKASTETZEA / taldea
- ANTIGUA-LUBERRI / Print my Meat
- ST PATRICK'S / RA en supermercados
- ESKIBEL / 3S
- CEBANC / Elikajan
- EASO POLITEKNIKOA / Horus
- CEINPRO / Humaniks
- NAZARET / Tracking
- ALTZA / Mobile Park
- ZUBIRI MANTEO / Security GPS irabazlea
- AXULAR / Ekomind
- EKINTZA / Fomento Glasses
Beste aipamen batzuk:
- 3D inprimaketaren erabilera hobea: ‘Print your teeth’ (Ekintza)
- Erabilera robotiko hobea: ‘Smart Trash’ (Axular)
- Errealitate birtualaren erabilera hobeaa: ‘Empathy’ (Eskibel)
- AI erabilera hobeal: ‘Horus’ (Easo)
- IoT erabilera hobea: ‘3S’ (Eskibel)
- Proiektu berritzailena: ‘Humaniks’ (Ceinpro)
- Jarrerazko balioak: ‘Elikajan’ (Cebanc)
- Sormen ideia: ‘Vagina U’ (Luberri)
- Bideragarritasuna eta kudeaketa ekonomikoa: ‘Pestillos inteligentes’ (St. Patricks)
ERRONKA
Nola hobetuko zenuke Donostia teknologia disruptiboen bidez?
TEKNOLOGIAK
5 dira hautatu ditugun teknologia disruptiboak. Talde bakoitzak zozketa bitartez egokitu zaion teknologietako batekin egin beharko dio aurre erronkari.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Adimen artifiziala | Errealitate birtuala eta areagotua | Gauzen Internet | Robotika | 3D inprimaketa |
DATUAK
- Donostiako 11 ikastetxetako 14 eta 25 urte bitarteko 400 gazte parte-hartzaile
- 4 hilabeteko lana (2019ko iraila - 2020ko urtarrila)
- 5 teknologietan adituak diren hiriko 13 enpresak parte hartzen dute.
EDIZIO HONETAKO EGUN MABARMENAK
- 2019ko urriaren 28a, Kursaal. Donostia WeekiNN barruan: https://www.youtube.com/watch?v=ZrQ1CanoCa0
- Urtarrilak 23, Kursaal. Proiektu onenen aurkezpena eta itxiera eguna.
PROZESUAREN ARGAZKIAK
2019an Donostia Innovation Challenge parte hartu duten ikastetxeak
2019an Donostia Innovation Challenge parte hartu duten enpresak