Realaz hitz egitea Donostiaz eta bertako herritarrez hitz egitea da. Bikote banaezina da, Reala ezin baita ulertu bere zalerik gabe, ez eta zaleak Realik gabe ere. Txanpon beraren bi aldeak dira. Horregatik, Reala eta hiria elkartu dira, Donostia Sustapenaren bidez, Berrikuntzaren VII. Astearen esparruan, Reala bere zaleengana hurbiltzen jarraitzeko erronka bat abian jartzeko.

AZKEN EKITALDIA

Urtarrilaren 29an, ostirala, Donostiako hainbat ikastetxetako 14 eta 18 urte bitarteko neska-mutilei proposatutako Real Sociedad Challenge erronkaren irabazleak jakinarazi dira.  Parte hartzaileek Reale Arena estadioan egin den ekitaldi batean jaso dituzte sariak, eta egindako prozesuaren  errepasoa ere egin da.

realsociedadchallengefinal_1
realsociedadchallengefinal_1
realsociedadchallengefinal_2
realsociedadchallengefinal_2
realsociedadchallengefinal_3
realsociedadchallengefinal_3
realsociedadchallengefinal_4
realsociedadchallengefinal_4
realsociedadchallengefinal_5
realsociedadchallengefinal_5
realsociedadchallengefinal_6
realsociedadchallengefinal_6
realsociedadchallengefinal_7
realsociedadchallengefinal_7
realsociedadchallengefinal_8
realsociedadchallengefinal_8

Ikus ekitaldiko bideoa

 

EZAGUTZEAK
colaboracion colaboracion colaboracion colaboracion colaboracion

JATORRIZKO IDEIARIK ONENA

Errealaren partida bat ikusteko sarrerak. Errealaren partida bat bizitzeko esperientzi desberdin eta bakarra.

DISEINU TEKNIKORIK ONENA: 

Errealaren partida bat ikusteko sarrerak

MCLAIM-HEDAPEN-KOMUNIKAZIORIK ONENA

Korner esperientzia Reale Arenan

EGUNEROKO ERABILERAN PUBLIKOAREKIN KONEKTATZEKO IDEIARIK ONENA

Errealzale opariak

PARTIDAREN EGUNEAN PUBLIKO ZABALAREKIN KONEKTATZEKO IDEIARIK ONENA

 Errealzale opariak

 

EQUIPOS NOMINADOS EN CADA CATEGORÍA
SARIA IZENDATUTAKO TALDEAK IKASTETXE

Partiduaren eguneko konexioa

  • Aldapeta 5 E
  • Equipo Reala Gu Gara
  • 7 Taldea
  • Aldapeta
  • Jesuitak
  • Ekintza
 Eguneroko erabilerarako konexioa
  • Aldapeta 5 E
  • 7 Taledea
  • Txirinbolos
  • Aldapeta
  • Jesuitak
  • St Patrick´s
 3D Diseinu onena 
  • Taldea 4
  • Taldea 11
  • Los desconocidos
  • Ekintza
  • Ekintza
  • Sanlesianos
 Storytelling
  • Aldapeta 2 CF
  • Ekintza Taldea 2
  • STL Neskak
  • Aldapeta
  • Ekintza
  • Sto Tomas Lizeoa
Jatorrizko ideiarik onena
  • Aldapeta 1 B
  • Get away and enjoy
  • Taldea 10
  • Aldapeta
  • Jesuitak 
  • Ekintza

 

 

 

realsociedadtira

DATU OROKORRAK

ERRONKA: Reale Arena zelaiaren gune bat 3Dan diseinatzea.

  • Diseinatzeko tresna: Sketch Up Online
  • Laneko prozesuaren datak: Azaroaren 9a, astelehena - abenduaren 16a, asteazkena (6 aste).
  • Proiektu hoberenak aurkezteko amaierako ekitaldia: 2021eko urtarrila (data zehazteko dago).
  • Nori zuzendua: 14 eta 18 urte arteko gazteak.
  • Hizkuntzak: Euskaraz eta gaztelaniaz
  • Parte-hartzaile kopurua: 257 (taldeko eta banakako modalitateak)

 

1. Laneko formatuak

  • Tutoretzapeko eta zuzeneko 4 lansaio, online: Zoom/Skype/Teams/Meets bidez.
  • Saioen arteko tutorialak, online: Donostia Sustapenaren Youtubeko kanalean daude.
  • Asteroko tutoretza zerbitzua: Ostiraletan, 9etatik 11etara.
  • Saio guztiak grabatuko dira eta parte-hartzaileen esku jarriko dira, Donostia Sustapenaren Youtubeko kanalean.
  • Laguntza-pilulak egongo dira (Design Thinking, Visual Thinking, Elevator Pitch).

 

2. Parte-hartzaileen eskakizun teknikoak

  • PC bat Interneterako konexioarekin ikasgelan (mikrofonoa eta web-kamera barne), eta proiektore orokorra.
  • Ikasleen PC edo chromebook-ak, bai eta Interneterako konexioa ere.

 

3. Prozesuaren amaiera

  • Talde bakoitzaren proiektua entregatzeko formatuak:
    • Ideiaren aurkezpena: Storytelling (ideiak eta istorioa), ppt aurkezpen-formatua, bideoa, etab.
    • 3D diseinua
    • Mezu nagusia (claim-izenburua-izena)
  • Proiektuak entregatzeko data: Abenduaren 16a, asteazkena, 12etan.
  • Proiektu finalisten jakinarazpena: Ostirala, Urtarrilak 15
  • Amaierako ekitaldia: Urtarrilak 29, Realen Arena-n

 

4. Ebaluazio-irizpideak

Proiektuak ebaluatzeko zenbait irizpide erabiliko dira eta askotariko alderdiak ebaluatuko dira, esaterako, gunearen diseinuari buruzko alderdi teknikoak eta proposatutako erronkarekin lotutako alderdiak, besteak beste, xede-publikoa, gunearen erabilera askotarikoak asteko une desberdinetarako, etab.

Amaierako ekitaldiko epaimahaia Real Sociedadeko 2 kide kualifikatuz eta Donostia Sustapeneko 2 kide kualifikatuz egongo da osatuta.

Hala, irizpide horiek balio hauek izango dituzte, guztizko 100 puntuen gainean:

  • Proposamenaren originaltasuna (30 puntu): sormenezko ideia bat proposatzea.
  • Proposamena erronkara egokitzea (30 puntu): proposamenak zelaiko gune bati erabilera berri bat emateko erronkarekin duen lotura.
  • Sketch Up teknologiaren erabilera (40 puntu): proposamenaren garapen teknikoa, tresnaren erabilera.

AITORPENEKO KATEGORIAK:

  • Jatorrizko ideiarik onena.
  • CLAIM-hedapen-komunikaziorik onena
  • DISEINU teknikorik onena
  • Eguneroko erabileran publikoarekin konektatzeko ideiarik onena.
  • Partidaren egunean publiko zabalarekin konektatzeko ideiarik onena.

...Gainerako aitorpenak prozesuan zehar jakinaraziko dira eta zenbait sorpresa egongo dira...


sesiones

1-4 saio teknikoen edukia: Sketch UP

1.SAIOA: Sketchupen hastapenak

  • Sketchup Online programan sartzea (doakoan) Google kontua erabiliz
  • Nola hasi proiektu berri bat
  • Askotariko tresnak (moldatu, marraztu…)
  • Aulki sinple bat marraztuko dugu
  • Neurri zehatzak dituen palet bat marraztuko dugu (Palet europarra, bilatu googlen)
  • Ehundurak
  • Aukerakoa: etxe moderno baten bideoa

2. SAIOA: dagoeneko sortuta dauden objektuak erabiltzea

  • Non bilatu objektuak, orrialdeak (Thingiverse, 3D Warehouse, etab.)
  • Nola inportatu edo esportatu? Zer formatutan? stl, skp
  • Aldatu daitezke? Nola?
  • Multzoak eta osagaiak zer diren eta nola sortu edo aldatzeko nola banandu azalduko dugu.
  • 3D Warehousetik txertatuko dugu, Sketchupen barruan
  • Aukerakoa: sofaren bideoa
3. SAIOA: objektuak 3Dan sortzea, 2Dan dagoen irudi batetik (edo batzuetatik)
  • Xakeko fitxa – delineatu, zirkulu bat marraztu eta moldatu
  • Etxe bat 3Dan modelatu, 2Dan dagoen plano batetik abiatuta
  • Gamingeko aulki baten eta NES kontsolaren bideoa
4. SAIOA: barnealdeak diseinatzea eta elementu guztiak integratzea
  • Arkitekturako kontzeptuak, barnealdeko diseinua, dekorazioa eta instalazioak
  • Hutsik dauden guneak (hormak edo lurzoruak) ehunduren bidez dekoratzen edo betetzen ikasiko dugu
  • Proportzioak zaindu eta elementuak eszenan integratzea
  • Apartamentu baten barnealdearen bideoa

 

LAN-KRONOGRAMA
Azaroak 9, astelehena (12:35-13:30) 

ASTEA 1 (azaroak 10-13)  

ASTEA 2 (azaroak 16-20)    ASTEA 3 (azaroak 23-17)   ASTEA 4 (azaroak 30 – abenduak 4)  ASTEA 5 (abenduak 7-16)   Abenduak 18, ostirala  

2021eko urtarrila (data zehazteko dago)

Real Sociedad eta Donostia Sustapenaren erronka abian jartzeko Webinarra

1. zuzeneko lansaioa  2. zuzeneko lansaioa  3. zuzeneko lansaioa  4. zuzeneko lansaioa  Amaierako proposamenak prestatzea Proiektu finalistak zein diren jakinaraztea

Evento final

Amaierako ekitaldia. Proiektuak epaimahaiaren aurrean aurkeztu eta sariak banatzea.

1. lansaioaren osteko 1. tutoriala 2. lansaioaren osteko 2. tutoriala 3. lansaioaren osteko 3. tutoriala 4. lansaioaren osteko 4. tutoriala Azken proposamenak bidaltzea abenduaren 16an
Tutoretzako zerbitzua azaroaren 13an 9etatik 11tara Tutoretzako zerbitzua azaroaren 20an 9etatik 11etara Tutoretzako zerbitzua azaroaren 27an 9etatik 11etara Tutoretzako zerbitzua abenduaren 4an 9etatik 11etara Tutoretzako zerbitzua abenduaren 8an 9etatik 11etara
Material guztiak linean eskuragarri daude, Donostia Sustapenaren Youtubeko kanalean.

 

loforealsociedad

Donostiako Sustapenak eta Real Sociedad Fundazioak elkarlanean garatutako programa