Realaz hitz egitea Donostiaz eta bertako herritarrez hitz egitea da. Bikote banaezina da, Reala ezin baita ulertu bere zalerik gabe, ez eta zaleak Realik gabe ere. Txanpon beraren bi aldeak dira. Horregatik, Reala eta hiria elkartu dira, Donostia Sustapenaren bidez, Berrikuntzaren VII. Astearen esparruan, Reala bere zaleengana hurbiltzen jarraitzeko erronka bat abian jartzeko.
AZKEN EKITALDIA
Urtarrilaren 29an, ostirala, Donostiako hainbat ikastetxetako 14 eta 18 urte bitarteko neska-mutilei proposatutako Real Sociedad Challenge erronkaren irabazleak jakinarazi dira. Parte hartzaileek Reale Arena estadioan egin den ekitaldi batean jaso dituzte sariak, eta egindako prozesuaren errepasoa ere egin da.
EZAGUTZEAK | ||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
JATORRIZKO IDEIARIK ONENA Errealaren partida bat ikusteko sarrerak. Errealaren partida bat bizitzeko esperientzi desberdin eta bakarra. |
DISEINU TEKNIKORIK ONENA: |
MCLAIM-HEDAPEN-KOMUNIKAZIORIK ONENA Korner esperientzia Reale Arenan |
EGUNEROKO ERABILERAN PUBLIKOAREKIN KONEKTATZEKO IDEIARIK ONENA Errealzale opariak |
PARTIDAREN EGUNEAN PUBLIKO ZABALAREKIN KONEKTATZEKO IDEIARIK ONENA Errealzale opariak |
EQUIPOS NOMINADOS EN CADA CATEGORÍA | ||||
SARIA | IZENDATUTAKO TALDEAK | IKASTETXE | ||
Partiduaren eguneko konexioa |
|
|
||
Eguneroko erabilerarako konexioa |
|
|
||
3D Diseinu onena |
|
|
||
Storytelling |
|
|
||
Jatorrizko ideiarik onena |
|
|
DATU OROKORRAK |
|
ERRONKA: Reale Arena zelaiaren gune bat 3Dan diseinatzea.
|
1. Laneko formatuak |
|
|
2. Parte-hartzaileen eskakizun teknikoak |
|
|
3. Prozesuaren amaiera |
|
|
4. Ebaluazio-irizpideak |
|
Proiektuak ebaluatzeko zenbait irizpide erabiliko dira eta askotariko alderdiak ebaluatuko dira, esaterako, gunearen diseinuari buruzko alderdi teknikoak eta proposatutako erronkarekin lotutako alderdiak, besteak beste, xede-publikoa, gunearen erabilera askotarikoak asteko une desberdinetarako, etab. Amaierako ekitaldiko epaimahaia Real Sociedadeko 2 kide kualifikatuz eta Donostia Sustapeneko 2 kide kualifikatuz egongo da osatuta. Hala, irizpide horiek balio hauek izango dituzte, guztizko 100 puntuen gainean:
AITORPENEKO KATEGORIAK:
…...Gainerako aitorpenak prozesuan zehar jakinaraziko dira eta zenbait sorpresa egongo dira... |
1-4 saio teknikoen edukia: Sketch UP |
|
1.SAIOA: Sketchupen hastapenak
|
|
2. SAIOA: dagoeneko sortuta dauden objektuak erabiltzea
|
|
3. SAIOA: objektuak 3Dan sortzea, 2Dan dagoen irudi batetik (edo batzuetatik)
|
|
4. SAIOA: barnealdeak diseinatzea eta elementu guztiak integratzea
|
LAN-KRONOGRAMA | |||||||
Azaroak 9, astelehena (12:35-13:30) |
ASTEA 1 (azaroak 10-13) |
ASTEA 2 (azaroak 16-20) | ASTEA 3 (azaroak 23-17) | ASTEA 4 (azaroak 30 – abenduak 4) | ASTEA 5 (abenduak 7-16) | Abenduak 18, ostirala |
2021eko urtarrila (data zehazteko dago) |
Real Sociedad eta Donostia Sustapenaren erronka abian jartzeko Webinarra |
1. zuzeneko lansaioa | 2. zuzeneko lansaioa | 3. zuzeneko lansaioa | 4. zuzeneko lansaioa | Amaierako proposamenak prestatzea | Proiektu finalistak zein diren jakinaraztea |
Evento final. Amaierako ekitaldia. Proiektuak epaimahaiaren aurrean aurkeztu eta sariak banatzea. |
1. lansaioaren osteko 1. tutoriala | 2. lansaioaren osteko 2. tutoriala | 3. lansaioaren osteko 3. tutoriala | 4. lansaioaren osteko 4. tutoriala | Azken proposamenak bidaltzea abenduaren 16an | |||
Tutoretzako zerbitzua azaroaren 13an 9etatik 11tara | Tutoretzako zerbitzua azaroaren 20an 9etatik 11etara | Tutoretzako zerbitzua azaroaren 27an 9etatik 11etara | Tutoretzako zerbitzua abenduaren 4an 9etatik 11etara | Tutoretzako zerbitzua abenduaren 8an 9etatik 11etara | |||
Material guztiak linean eskuragarri daude, Donostia Sustapenaren Youtubeko kanalean. |
Donostiako Sustapenak eta Real Sociedad Fundazioak elkarlanean garatutako programa