27 Asteartea - 10:00-11:00 Webinar Izena eman behar da

Javier Amezaga. 3sesenta (Tres60) aldizkariaren kofundatzailea eta editoreren eskutik: Publizitatea ohiko komunikabideetan: surfeko aldizkariak (3sesenta). / Teknologia digitalaren eta interneten bat-bateko sarrera. Negozioen berehalakotasuna eta aldaketa berrietara egokitzea. / Produktuak merkaturatzea eta negozioak zabaltzea egungo komunikabideen bitartez: weben eta sare sozialen bitartez (Youtube, FB eta IG). / Marketing manager-aren irudia. Bitarteko propioak eta kanpoko bitarteko profesionalak erabiltzea. / Liderrak komunikazioan. Web esanguratsuenak. Olatuak iragartzeari eta albisteei buruzko webak. Ekitaldiei eta albisteei buruzko webak. Federazioen, erakundeen eta udalen webak. / Influencer-en rola. / Ekitaldien, team rider-en eta surf eskolen bidezko irudia. / Edukia eta edukitzailea. “Core” ikusleak erakartzeko edukiak, eta erabilera egokia teknologia berriak optimizatzeko. / Esperientzia propioa jarduera jakin batzuetan, adibide gisa balio dutenetan: udazken/negu sasoiko wetsuit-en eskaintzaren markei eta erosleei bideraturiko ekintza bateratua 3sesenta aldizkarian. Punta Galea Challenge nazioarteko ekitaldia irudiaren espazio gisa. Surf online nazioarteko lehiaketak zabaltzeko proiektua.

Txostengilea Izen ematea

27 Asteartea - 10:00-12:00 ON LINE jarduera Izena eman behar da

Profesionales del sector de la hostelería| Covid-19ren etorrera bultzagarria izan da ostalaritzaren sektorearentzat. Hori dela eta, Gipuzkoako Ostalaritza Elkartearekin elkarlanean arituz, Berrikuntza Gastronomikoaren Eguna hiru joeraren aurkezpenean oinarritu nahi dugu, argitalpen, ikerketa eta aditu ezberdinen arabera, datozen urteetako ostalaritza markatuko dutenak: jasangarritasuna, digitalizazioa eta branding-a.Covid-19ren etorrera bultzagarria izan da ostalaritzaren sektorearentzat. Hori dela eta, Gipuzkoako Ostalaritza Elkartearekin elkarlanean arituz, Berrikuntza Gastronomikoaren Eguna hiru joeraren aurkezpenean oinarritu nahi dugu, argitalpen, ikerketa eta aditu ezberdinen arabera, datozen urteetako ostalaritza markatuko dutenak: jasangarritasuna, digitalizazioa eta branding-a. Horretarako, honako hizlari hauek izango ditugu euren ezagutzak gurekin partekatzeko.
Gastronomia jasangarria, case study: k&co sustainable kitchen bar las tablas
Hizlariak: Jose María Sen eta Cristina Calvo – K&Co-ko gerenteak
Zure marka, identitatetik harremanera
Hizlaria: Pilar Domínguez, fundatzaileetako bat – Mandarina Brand Society-ko Sormen eta estrategia-zuzendaria
Benetako digitalizazioa, prozesu integratu bat
Hizlaria: Eva Ballarín, fundatzaileetako bat – Mandarina Brand Society-ko Sormen eta estrategia-zuzendaria

urbamMEsta iniciativa parte de las actividades del proyecto europeo Devise, cofinanciado por el programa Interreg Europe de la Unión Europea

Izen ematea

27 Asteartea - 12:00-13:00. WEEKINN TV YOUTUBE zuzenean

WEEKINN TV | Nuria Oliver izango dugu gurekin trinomio honetan sakontzeko: datuak, teknologia eta hiria. Hiri adimentsuetan murgilduko gara, teknologiak eta datuek hiriak modelatzeko duten gaitasuna aurkitzeko.

Txostengilea Streaming-en ikustea

15:00-etarako egun guztietan  WEEKINN TV  Elebiduna YOUTUBE zuzenean

WEEKINN TV | Start Up INN atalean, Donostiako start up-ak ezagutuko ditugu. Aukera bikaina donostiar enpresa berritzaileak ezagutzeko..

Streaming-en ikustea

27 Asteartea - 17:00-18:00. WEEKINN TV YOUTUBE zuzenean

WEEKINN TV | Ekitaldien etorkizuna, batez ere ekitaldi handiena, zabuka ibili da eta, egin ahal izateko, modu berriak asmatu behar izan dituzte. Eztabaida konplexu hau hurbildu nahi dugu Iñigo Iribarnegaray (Vocento), Joxean Fernández (Zinemaldia), Iñigo Argomaniz (Get IN) eta Begoña Larzabalen (Real Sociedad) tamainako gonbidatuekin

Txostengileak Streaming-en ikustea

URRIAREN 24tik 30ra ERAKUSKETA IRAUNKORRAK

Donostia: berrikuntzaren historia bat

Ezagutu itzazu gure hiriaren historia markatu duten faktore eta une gogoangarrienak. Ibili hiriko 6 gako-puntuetan zehar eta ebatzi, Errealitate Areagotuaren bidez, hiriaren bilakaera historikoa markatu duten erronka ezberdinak. Osatu prozesua aurrez aurre eta hartu parte hainbat sari dituen zozketan! Egin ibilbidea modu birtualean ere eta ezagutu Donostia gaur egun den hiria egitea ahalbidetu duten gakoak zeintzuk izan diren!

Izen ematea

Erakusketa: emakume zientzialariak

Erakusketa honen helburua historian zehar oso garrantzitsuak izan diren emakume zientzialariak, batzuk ezezagunak, ezagutzera ematea da. Hirian zehar egiteko ibilaldi bat proposatzen dugu, zientzialari horien –zeintzuen lana ezinbestekoa izan den gizarteak aurrera egiteko– historia jasoko duten DBus-eko hainbat autobusetan Lekua: FNAC (Centro Comercial San Martin)